Welke taken doet Le Pachis wel en niet?

Wat doen wij?

  • Het ter beschikking stellen van de vakantiewoning en de marketing er van.
    • Het goed documenteren van de woning, door een accurate beschrijving en het weergeven van foto's, zodat de prospect een goed beeld krijgt van de woning en geen verrassing heeft, zodat we ontevreden gasten voorkomen.
    • Het publiceren van de woning op de website en het adverteren op andere plaatsen.
  • Delen van ervaringen
    • Onze ervaring/kennis die wij opstrijken, uit de feedback van de klanten, gasten en andere eigenaars, worden uitgewisseld.
    • We proberen steeds met je mee te denken.
  • Administratie
    • Het verzorgen van het contact met de prospecten en klanten.
    • Het bezorgen van het huurreglement
    • Het opvolgen van de betalingen. 
    • We proberen de administratie zo beperkt mogelijk te houden, zodat er meer tijd is voor het promoten van de woning, het contact met de klant enz.

Wat doen we niet?

  • Wij zien niet toe bij het opvolgen van het project.
  • Het regelen van de administratie bij regionale of lokale overheden.
  • Wij zorgen niet voor de taken ter plaatse zoals de ontvangst, het overhandigen van de sleutel, de schoonmaak, het uitchecken van de gasten, het oplossen van pannes enz.
  • Maar we kunnen wel bij dit alles helpen bij het zoeken naar oplossingen, tips en suggesties geven. We hebben namelijk jaren ervaring, met verschillende woningen/verblijven, verschillende eigenaars, verschillende klanten, enz.